2007. szeptember 16.

"...és nem volt többé szomorú az arca."

Élt egyszer egy nő, Annának hívták. Minden vágya az volt, hogy gyermeke szülessen. De hiába várt, az évek csak teltek és nem történt semmi. Egyszer, míg mások örömködtek, ő bevonult a templomba és kisírta magát Istennek. Valószínű, hogy amúgy nem először tette. Biztos, hogy nem csak akkor öntötte ki szíve bánatát. De ez alkalommal megszületett egy csoda a szívében. Nem tudom, hogyan, de Isten valahogy úgy megvigasztalta, hogy "nem volt többé szomorú az arca".

Ma egy kedves nagymamával találkoztam, Panni néninek hívják. Panni néni nagyon szeretett énekelni és sokáig tette is. Ám egy műtét után elvesztette a hangját. Ő is sokat sírt Istennek, bevallása szerint a templomban is. Nem tudott megvigasztalódni. Aztán egy nap valaki azt merte mondani neki, hogy: "Ne sírj, Panni, ha majd Istennél leszünk, újra csodásan fogsz énekelni." Panni néni azóta nem sír. Szívében készül a Nagy Dallamok felcsendülésére.

És mivelhogy én is készülök erre, hála Istennek per pillanat nemcsak a szívemmel, hanem sokszor a gitárommal is karöltve, remélem, ezt a dalt is fogjuk énekelni. Én biztos, hogy kérni fogom és szerintem Jona is. Max. duettet éneklünk :)))
u.i. Jona most inkább más dalt kérne, de azt nem tudom belinkelni :( Így nem tudom, kivel fogom elénekelni :((

8 megjegyzés:

Hannah írta...

Az ám! De mindig a nézi a szöveget és a lelkében énekel!
És amíg tudott énekelni addig mindig ezt énekeltük a legtöbbet:
"Oh mi boldog ember ki csak az Úrnak él.
Az Ő kezét fogva semmitől se fél!
Künn a nagy világban bár dúlhat száz viszáj,
csuppa napsugár a szív, hol Jézus a király!
(és akkor jött a refrén, akár fél órán keresztül is!)
Csuppa napsugár, csuppa napsugár, csuppa napsugár a szív, hol Jézus a király!"
Olyan jó Noi, hogy ilyen jól elbeszélgettél a nagyival. Köszi!

Noémi-Ruth írta...

Én vagyok hálás, hogy elhoztad és megismerhettem :) Szuper nagyid van!
Remélem, hogy jól érezte magát. Ilyenkor sajnálom különösen, hogy az enyéim már nem élnek :(((

márta írta...

Jó ez a dal. Én eddig még csak a Delirious előadásában hallottam.

Unknown írta...

Hm...szerintem a mennyei "extázisban" senkinek sem fog eszébe jutni, h. duettet énekeljen...

Noémi-Ruth írta...

Aztaaaaa, írt a tesóm!!! Valóban nem fog eszünkbe jutni, de én szeretek ilyesmire gondolni (még a Földön vagyok :)))

Noémi-Ruth írta...

Ja, Mártának: ez a csapat a Vasárnap estében volt a Golgota gyüliben, akkor este volt csak ez a felállás, de szerintem nagyon profi volt :)

márta írta...

Noémi, az én öcsém se kommentel, csak nagyon-nagyon ritkán, tulajdonképpen nem is emlékszem, kommentelt-e valaha, de azt mondja, állítólag minden nap olvassa, amit írok. Hát ilyen kis drágák ezek a testvérek...! De például a kedves férjemről azt se tudom, olvassa-e egyáltalán, de azt igen, hogy ezt az egészet haszontalanságnak tartja :) Nem baj, így legalább nyugodtan "kibeszélhetem" !:)

Noémi-Ruth írta...

Ez tök jó! Azért az megnyugtat, hogy Jona az, aki hamarabb hív, ha én nem jelentkezem. Néha tesztelem, hogy meddig bírja ki (jaj, remélem, ezt nem fogja elolvasni), de a második nap már kétségbeesetten hív, hogy mi van... :))) Hát, ezért is szeretem :D