2007. szeptember 13.

Ma...

...nem történt olyan érdemleges az életemben, amit annyira meg szeretnék osztani. Nem mintha eddig olyan világrengető dolgokról írtam volna. Szép napunk van, ez igaz (nekem már éjfél téjékán is az volt :))), akinek szól, az tudja). Ma kicsit beleláttam, hogy milyen "kísérletek" is folynak minálunk. Történetesen a gondozott betegeink közül vannak olyanok, akik egy országos gyógyszerprogramban vesznek részt. Ennek az a mostani célja, hogy az asztmás betegek egyre jobb kombinációjú inhalatív szereket használjanak a tünetek csökkentésére. Kíváncsian várom, hogy mi lesz a mostani eredmények folytatása.

És az előbb Max Lucado gondolatait olvastam és annyira jó, hogy gondoltam, hátha valaki szintén így lesz vele, ha elolvassa, hát, itt van.

Max Lucado: Ma változtatni fogok

"Ma változtatni fogok. Azzal fogom kezdeni, hogy a gondolataimat kordában tartom. Boldog és reményteljes akarok lenni. Ezért, visszautasítom, hogy a körülményeim miatt áldozatnak érezzem magam. Nem engedem, hogy egy piros lámpa, vagy sorakozás egy ablaknál, forgalmi dugók uralkodjanak felettem. Minden negatív dolgot és pletykát nem veszek figyelembe. Optimizmus lesz a társam, és a győzelem lesz az ismertető jelem. Ma változtatni fogok.

Hálás leszek az előttem lévő 24 óráért. Az idő értékes árucikk. Elutasítom, hogy a kicsi időm, amivel rendelkezem önsajnálattal pocsékolódjon el, idegeskedéssel avagy unalommal. Egy gyermek örömével és egy óriás bátorságával nézek szembe a mai nappal. Minden pillanatot úgy iszok, mintha az utolsó lenne. Amikor elérkezik a holnap, a mai napnak örökre végeszakad.

Amíg itt van, szeretetre és odaadásra fogom szánni. Ma változtatni fogok.

Isten által formálva, elengedem a bukásaimat, hogy többé ne kísértsenek. Habár az életem telve van hibákkal, még sem fogom újból átkutatni a bukásaim szemetesét. Megvallom minden bukásom, kijavítom azokat, és nekifeszülök a célnak győzedelmesen....Mert nincs végzetes hiba... Minden rendben van, ha elbukok... Felállok, nincs semmi baj ha elesek.... Újból felállok. Ma változtatni fogok.
Azokkal fogok időt tölteni, akiket szeretek. Lehet, hogy az egész világot birtoklod, de hiányzik a szeretet az életedből. Ha valakinek nincs tulajdona akkor is gazdag, ha vannak kapcsolatai. Ma legalább öt percet azokkal fogok tölteni, akik számítanak nekem ebben a világban. Öt értékes percet: megölelem őket, beszélgetek velük és tudtukra adom, milyen fontosak ... meghallgatom őket. Öt felhígítatlan percet...

Ma változtatni fogok.."

Nincsenek megjegyzések: