2007. szeptember 1.

Hétvége

Na most aztán törhetem a fejem, mivel is töltsem el a hosszú hétvégét, ami nekem annyira hosszúra sikeredik, hogy ma már nem kell bemennem ügyelni és legközelebb csak kedden éjszakára megyek. Még soha nem voltam ilyen helyzetben, hogy ne legyen legalább két verzióm a szabadnapok eltöltésére. Általában előre eltervezem, hogy mit csinálok A helyzetben és esetleg ha az nem megvalósítható, akkor B verzióban. Azt hiszem, először is végre utolérem magam az elmaradásaimban, aztán az is lehet, hogy elmegyek Jonához kicsit boldogítani őt, hadd tudja, hogy még megvagyok. Persze életnagyságban, mert telefonon már értesült erről a mai nap során is.
Legalább végére érek az elkezdett könyveimnek, vagy az is lehet, hogy meglátogatom a siklósi vagy a szigetvári várat, mert noha már itt élek egy ideje Baranya megyében, még egyszer sem vettem rá magam, hogy ezeket a várakat is megcsodáljam.
Mindenesetre izgatottan nézek e napok elébe, mit tudom én, miért, egyszerűen csak várom, hogy milyen meglepetéseket tartogatnak.

Nincsenek megjegyzések: