2007. szeptember 1.

"Figyelj rám és hallgass meg..."

„Figyelj rám és hallgass meg!

Ha arra kérlek, hogy hallgass meg, és Te tanácsot adsz

Nem teljesítetted a kérésemet.

Ha arra kérlek, hogy hallgasd meg az érzéseimet

És te elmagyarázod,

Hogy miért rossz, hogy úgy érzek, ahogy érzek:

Akkor rám tiportál.

Ha arra kérlek, hogy hallgass meg, és Te úgy érzed,

Valamit tenned kell, hogy a probléma megoldódjon-

Bocsáss meg,

De én úgy érzem, süket vagy.

Nem kértem mást, csak figyelj rám és hallgass meg.

Nem vagyok telhetetlen, csak gyönge és elesett.

Amikor teszel valamit helyettem, amit nekem kell

Megtennem,

Csak megerősíted a gyöngeségemet és a félelmeimet.

De ha elfogadod, hogy úgy érzek, ahogy érzek

Még ha ez számodra érthetetlen is, lehetővé

Teszed számomra,

Hogy megvizsgáljam és értelmet adjak az érthetetlennek.

S ha ez megtörténik, a válasz világossá válik:

Tanácsra nincs szükség.”

Agnes Begnin

Nincsenek megjegyzések: