2007. szeptember 20.

Egyik visszajáró...

...betegünk, Marika, azon nyüstölt az este, hogy miért is nem vagyok nappal és egyáltalán, mit csinálok én az osztályon éjszaka. Ezt én is nagyon szeretném tudni. Jól megszorongatott, aztán biztosított, hogy igazán jót fog aludni. Aztán a reggeli osztályátadáskor kiderült, hogy a többieket is ezzel a kérdéssel "bosszantja", ti. hogy miért nem vagyok nappal. Hát, bevallom, beletrafált a szeretetnyelvembe. Azt hiszem, az ő szívében van egy "reserved" helyem :))).
Hazafelé meg verebeknél volt nagy tanácskozás, csak úgy csiviteltek egy fa koronájában. Meglepett a dolog, mert ilyenkor elég csöndesek szoktak lenni, ámbár lehet, hogy nem találtak alkalmasabb időt arra, hogy megtárgyalják: mit is kezdjenek ezzel a hirtelen beállt hideggel. Kár, hogy nem tudok verébül, habár most olvasok egy Fekete István könyvet, de egyelőre kutya, meg bagoly nyelven tanulok.

2 megjegyzés:

márta írta...

Te valami csuda kedves nővérke lehetsz, ha ennyire rajonganak érted. Nem is értem, miért akarsz te tanár lenni! :)

Noémi-Ruth írta...

Hogy csuda kedves tanárnéni lehessek :DDD