2007. szeptember 1.

Nem értem...

..., hogy mi késztet arra egy kb. 10 éves forma kisfiút, aki mellékesen hiper-szuper bringával jelent meg az előbb a kiskapuban, hogy azt kérdezze, nincs-e ócskavas, amit odaadhatnék. Persze Viktor is eszembejutott (ezt tudja, akinek szól :))) Na, szóval, mostanában nemcsak papírt gyűjtenek az iskolában meg műanyagkupakokat? Ja, és még nincs is iskola... Mostmár sajnálom, hogy nem faggattam ki, de éppen egy nagyon jó írást olvastam, meg a barátnőm is hívott. Megyünk egyet kerekezni a Malomvölgyi tóhoz. Itt fölöttünk elég komoly felhő van, szóval le akartam mondani, de Timi közölte, hogy amióta tudja, hogy megyek, azóta ünneplőbe öltöztette a szívét, sőt, még nyakkendőt is kötött rá (tehát még a Kisherceg rókáját is túlszárnyalta :))) Lehet, hogy bőrig ázunk, de kit érdekel... Timi szerint legalább megnövünk. Na, ebben én már nem reménykedem, meg különben is jó kicsinek lenni. Mentem, mert még elkésem...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Amúgy ócska vasazni nagyon jövedelmező munka és ha a család nagy no meg a gyereknek már amúgy is van bicaja. Szóval lehet nekünk is neki kéne állni vasat gyűjteni!
Ja és még vmi, én azért nem bánnám, ha kicsit megnőnél mert akkor nem érezném magam olyan magányosan oda fenn :)

Noémi-Ruth írta...

Azt hiszem, Bandi bácsi ismét jól derülne rajtunk :))) Kár, hogy nem mentünk el hozzá egyszer sem, hogy lássa: jól sikerült az ötlete :D De te így vagy jól, Hanna, magasan, én meg alacsonyan :DDD Másképp nem lenne poén, tudod... :D D D