2007. szeptember 18.

Hová tűnt Charlie?

Na, sejtettem, hogy nem lesz nyugodt és csöndes éjszakám. Éreztem előre. Miután valaki kedvesen elbúcsúzott, hogy helyettem alszik egyet :)), beindult az élet az osztályon. Dávid persze még itt van, aztán amikor éppen a gyógyszerét kapta, megcsípte egy szúnyog. Na, addig tartott a nyugalom és békesség, mert kitalálta, hogy menjek a boltba és hozzak szúnyogriasztót. Ja, éjjel fél 1-kor, úgy, hogy egyedül vigyázom az álmaikat a többieknek, mert Dávid egyszerűen attól kezdve kb. fél 4-ig semmit sem aludt. Tettem a dolgaim, meg minden, azt gondoltam, hogy na, talán végre elaludt, erre a kórterem ajtajából leskelődött, hogy majd szívbajt kaptam. Na, nem részletezem különösebben az éjszakámat, egyezzünk meg annyiban, hogy tipikus hétfői éjszaka volt, megfűszerezve Dávid dolgaival...
Na de, amikor reggel végre fáradtan beléptem a szobámba, megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy Charlie, a majmom lelépett. Akik még nem ismerik, ime egy kép rólunk. Azért nem merem teljes életnagyságban megmutatni, nehogy a gyengébb idegzetűek megijedjenek :DD
Szóval előfordult már, hogy "csak úgy" eltűnt, de évekkel ezelőtt. Azóta megszelídült és csak kis szobámban őrködik. Igaz, akkor, amikor ezek az események történtek, vizsgaidőszak volt, meg Ilus is itt lakott, szóval ezek fontos információk...
Harmadéves voltam akkor az egyetemen, és volt bőven vizsgám, mint általában. Estére már nagyon elfáradtam, így rendszeresen elmentem bringázni egyet. Na, de egyszer, amikor hazaértem a következő üzenet fogadott a szobám ajtaján: "Noémi! Nem bírok nélküled élni! Charlie" Hát, addig úgyebár nem tudtam, hogy ilyen okos majmom van, de attól kezdve elkezdtem figyelni. Egyszer úgy találtam, hogy az élettan könyvemet böngészte, aztán vasalt nekem, kipróbálta távollétemben a biciklimet (csakhogy éppen rajtakaptam). Egyszer meg csavarhúzóval a "kezében" fogadott és a következő gondolattal: "Ha épül a remény és a bizalom, jól fog egy csavarhúzó." Hát, ja. Az a legfontosabb...
Aztán egyszercsak eltűnt... Egy levelet hagyott csak hátra, a következő címmel: Világgá mentem! Aztán meg közölte, hogy még nem látott ilyen és ilyen pillangót (persze latin névvel illette) meg még nem volt Marosvásárhelyen, meg Erdélyben. De aztán a végén biztosított, hogyha nagyon sietek, akkor még utolérhetem. Hát, ezért van még Charlie, mert utolértem.
Na, de mindezek az események Ilus elköltözése után megszűntek. És hát, miután kicsit pihentem a nagy éjszakázás után, rátaláltam Charlie-ra a szomszéd szobában. Kiderült, hogy nagyon magányosnak érezte magát, így gondolta: Darin álmát vigyázza... Örülök, hogy ilyen empatikus :))

4 megjegyzés:

márta írta...

Neked van egy olyan plüssmajmod, ami akkora, mint te? Néha meg tudsz lepni!

Noémi-Ruth írta...

Hm, túl komoly vagyok hozzá? :)

Hannah írta...

Már kezdtem teljesen megijedni. Le sem vettem a szemem a képernyőről amíg biztos nem voltam benne, hogy Darin keze van a dologba(bár titkon sejtettem, hogy ez a megoldás!)

Noémi-Ruth írta...

Féltél, Hanna, hogyha jössz hozzám, nem lesz háttámaszod? :DDD