2007. szeptember 1.

Indulhat a nap!

Nem tudom, ki lehet, de van valaki, aki hajnalok hajnalán bekukkant, hogy vajon mi történt itt. Főleg neki üzenem, hogy nagyon jólesik, mert ezek szerint érdemesnek tartja így indítani (vagy éppen zárni) a napot. Előjáróban csak annyit, hogy ma biztosan írni fogok a keddi napokról, mert ezek aztán igazán izgalmas napok. Tipikusan az a nap, amikor nagyon meg kell találnom azt a bizonyos "következő legfontosabb lépést". Még jó, hogy nem egyedül. Ezért mai napi indításnak hadd legyen bátorítás a következő gondolat:
"Isten végig velünk van - ott is rátalálhatunk a lábnyomaira, ahol sohasem láttuk azelőtt. " Hátha ma is látunk egy lábnyomot...

7 megjegyzés:

ger írta...

Mikor ? :P .. 2 körül ? az én voltam :$ :)
A lábnyomokról jut eszembe, hogy abban a C.R.A.Z.Y. című filmben, amit nem láttál, volt egy szép történet, amit egy "keresztény" jósnő [értsd: Zac-nek isteni képességeket tulajdonított, amiket SzűzMáriától kapott stbstb] mondott el. Megpróbálom rekonstruálni, vagy improvizálni :)

A sivatagon át vezett haza az út. A nap tűzött, az otthona igen messze volt. Még félúton sem tartott, de kénytelen volt megállni. Megfordult - fejében azzal a vággyal, hogy jobb lenne visszamenni. Ekkor azt vette észre, hogy a homokban két pár láb nyomai vannak a homokban. Pedig nem jött vele senki. Akkor jött rá, hogy Jézus lábnyoma van a homokban az övé mellett. Ez a tudat megerősítette őt. Délben, a legnagyobb forróságban viszont nagyon egyedül és elhagyatottan érezte magát, úgy érezte, ennél rosszabb már nem lehet. Ekkor hátranézett, hogy legalább Jézus vele van-e még. Csak egy sor lábnyom volt a homokban. Nagyon elkeseredett, de amikor jobban megnézte azokat a nyomokat, észrevette, hogy azok nem az övéi. Jézus vitte őt az ölében.

Forrás: http://gerinc.tvn.hu/home.php?page=dislikes :)

(http://gerinc.spaces.live.com/)

nruth írta...

Szóval te vagy az :DDD Na, jó, megnyugtató :))))

Nagyon szép ez a történet, köszi, hogy emlékeztettél rá. Versformában ismerem, be is linkelem ide, ha így is el szeretnéd olvasni. Megnéztem a forrást, amit beraktál, de nem találtam semmit...

http://versek.extra.hu/vers/versek/Labnyomok.html

ger írta...

húú, és én ezt ismertem :) .. de hogy kerülhetett bele akkor a filmbe egy uilyen történet ? :) Túrmezei E. is látta a filmet, vagy épp ő ihlette ezt a részt ? :)
a link: http://gerinc.tvn.hu/home.php?page=dislikes :) << csakazért is szmájlí [merthogy ott rontottad el a kattintást :P]

nruth írta...

Túrmezei E. csak fordította, ismeretlen a szerző :))) De gyönyörű vers... és biztos, hogy hamarabb született, mint a film :)))
Na, azt meg honnan tudod, hogy hol rontottam el? :)

ger írta...

sőt, azt is, hogy mikor :P 2007-08-28 15:03:17 háhhá :P

nruth írta...

Na, ez mostmár felháborítóóóóó :P :DDDD

nruth írta...

...ha én ezeket tudom, mindenféleképpen elkerültem volna ún. "gerinc" féle honlapot :)) de mostmár késő... képtelen lennék elkerülni :P