2007. szeptember 1.

"Neked hadd mondjam el..."

"Neked hadd mondjam el, milyen szép a világ..." Sajna nem tudom, mi ihlette meg Louis Armstrongot amikor ezt a dalt írta, de annyira nagyon jól tette, hogy megírta. (Ha esetleg ti tudjátok, írjátok meg, légy szí, mert annyira szeretném tudni.) Szóval már második napja így éjfél után csak ezt a dalt hallgatom megúnhatatlanul. Nem is értem, miért, hisz tiszta sötét van, csak az utcai lámpák égnek, nem énekelnek a madarak, mégis ez a dal olyan szinten életrekel bennem, hogy na. Nem tudom, miért. Vagy csak a fáradtságomat kompenzálja? Talán. Habár lehet, hogy még kiülök a hársfák alá és megnézem a levelek árnyékát, vagy talán a csillagokat. Hát, nem tudom most leírni, nekem miért is szép a világ. Csak úgy... és csakazértis. És üzenem neked, hogy "milyen szép a világ".

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Nomi!
Valószínűleg erre egyszerűbb a magyarázat mint gondolnánk, legalábbis az én értelmezésemben:)
Sok ember azért nem veszi észre milyen szép is a mi világunk, mert nem áll meg egy pillanatra, hogy megnézze! Rohanunk, el vagyunk foglalva a mindennapi gondjainkkal, örömünkkel, bánatunkkal. Én amikor megállok egy pillanatra, és csak az eget nézem, a felhőket, a fákat, vagy bármilyen teremtményt, mindig azt gondolom magamban, milyen gyönyörű ez a világ és milyen tökéletes. Isten mindenben tökéleteset alkotott, és ennek a szépsége lenyűgöz, újra és újra. A dalból ítélve Louis Armstrongot maga a világ nyűgözte le egészében. Érdekes, hogy nemrég egy pár napig én is ezt a dalt dúdolgattam, hallottam, és most figyeltem jobban oda a szövegre:)
Szóval szerintem is szép ez a világ, néha érdemes megállni egy kicsit megnézni, és érzni azt, milyen szép és tökéletes terv részei vagyunk:)

Noémi-Ruth írta...

Hát, igen, azt hiszem én is, hogy sokkal egyszerűbb a magyarázat. Azt hiszem, tudod, mennyire tudok örülni egy kis virágnak, amit más esetleg észre sem vesz vagy a fák alól nézni az égre. Mindennek más értelme lesz... Szóval, tisztára megértem Armstrongot :) Tegnap hívott Dada, úgyhogy ne reménykedj, hogy megúszod a házavatást nélkülünk, mert egy hónap múlva már itthon lesz :)))
Puszi, Nomi