2007. szeptember 28.

Nagyon...

... messze állok Jóbtól, aki a következőt jelentette ki a barátainak: "bár megöl engem, én mégis bízom benne." Nem is értem, miért nem jellemző rám, ha már egyik kedvenc igeversem. Ma csak a felhőimet láttam nagyrészt, néha azért kisütött a nap, de csak nagyon néha. Persze kérdés, hogy mi a szösznek írtam az előbbi bejegyzésem... Mert néha tényleg ezt élem meg, és ma valahogy ide kívánkozott. De majd jól leszek, meg minden, ne aggódjatok értem...

És még valami: "Egészen biztosak vagyunk (konkrétan most vagyok) benne, hogy minden összedolgozik azoknak a javára, akik Istent szeretik, és akiket ő a saját terve szerint elhívott. (...) Ennek ellenére, minden ilyen nehéz helyzetben mi vagyunk a győztesek! Sőt, még annál is többek, ő általa, aki szeretett bennünket. Mert Isten szeretetétől semmi, de semmi nem tud minket elválasztani - ebben egészen biztos vagyok! (Róm. 8:28, 37-38)

Nincsenek megjegyzések: