2007. szeptember 1.

Nevetés

Ma hajnalban eldöntöttem, hogy végre megkomolyodom, és nem fogok annyit nevetni a kórházban. Elvégre komoly feladatokat végzünk, és milyen dolog az, hogy annyit nevetek. Egész jól tartottam magam addig, míg a kolléganőimnek egyre jobban feltűnt, hogy valami nem stimmel. Aztán már ott tartottunk, hogy sápadt vagyok, talán nem leszek beteg, meg különben is áruljam el, mi nyomasztja a lelkem, mert így nem lehet dolgozni! Igenis nekem nevetnem kell, mert egyébként nagy gáz van. Hát, leültettek, egyik még meg is masszírozta a hátam (márcsak ezért érdemes volt megkomolyodni) és addig duruzsolt meg próbált meggyőzni, hogy mit jelent nekik az, ha nevetek, hogy beadtam a derekam. Nem megy nekem, nem nevetni. Ez van...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Nomi!
Azt hiszem a kolléganőidnek tökéletesen igaza van:) A nevetés nagyon jó dolog, és ha mi magunk nem is nevetünk annyit, mindig jó hallani egy szívből jövő kacajt:) A nevetés az életöröm kifejezője, és a közeledben mindig érezni ezt az életörömöt, még ha nehézségekkel küzdesz is olykor. Mert sokan hajlamosak elfelejteni ezt az érzést, beletemetkeznek a problémáikba, kilátástalannak látják a jövőt. Ekkor jössz Te, nevetsz, az sugárzik belőled, az élet szép pusztán önmagáért. Lehet hogy még Te sem veszed észre, de hatással vagy az emberekre, méghozzá nagyon pozitív hatással. Remélem megtartod jó szokásod, és sokat hallunk még szívből nevetni:)

Szeretettel:
Bözsi

Noémi-Ruth írta...

Drága Bözsi!
Nem túlzol-e te egy kicsit? Na, jó, tudom, hogy kapnék a fejemre, merthogy te igenis így gondolod és akkor is úgy van, így inkább megköszönöm :))) KÖSZÖNÖM!!! Jó, hogy vagy, szegényebb lennék, ha nem ismerhetnélek. És itt és most világgá kürtölöm, hogy csodaszép házat építetek és olyan hálás vagyok Istennek, hogy olyan férjet kaptál, mint Tibi :))) Vigyázzatok egymásra!
Puszi, Nomi

Névtelen írta...

Drága Nomi!
Jól sejted, hogy így reagálnék, mert valóban komolyan gondoltam amit írtam! Azt gondolom én is szegényebb lennék ha nem ismernélek! Nincs még egy ilyen barátnőm mint Te, aki ilyen őszintén tud örülni velem....nagyon jólesik, KÖSZÖNÖM:) Gondolok Rád!
Szép napokat, kitartást mindenhez!

Puszi!
Bözsi

Noémi-Ruth írta...

Ez csodás! Mondtam már, hogy a zöld a kedvenc színem? Annyira jó, hogy ezt a színt választottátok. Kitartást a munkában és mindenben.
Puszi, Nomi