2009. január 27.

Műremek

Egyszer Michelangelo egyik barátja látta, amint a mester egy darab márványon dolgozott, amit egy szeméttelepen talált Róma közelében. Amikor megkérdezte a szobrászt, hogy mit csinál, ő így felelt: "Van benne egy angyal, és én elő akarom hozni."
Ezt teszi velem is Isten. Amikor összegyúr, csakis azért teszi, mert valami jobbat akar kihozni belőlem. "De az edény nem úgy alakult, ahogyan a fazekas remélte, így összegyúrta agyaggombóccá ... és újrakezdte." (Jer.18,4)
Ha az élet nyom össze, akkor is biztos helyen vagyok. Isten kezében. Amikor úgy tűnik, hogy az életem irányíthatatlanná vált, a valóságban még mindig a fazekaskorongon vagyok. A legjobb amit tehetek, hogy hagyom, hogy azzá formáljon, aminek látni szeretne... (Segítség!!! Forog a korong!!)

4 megjegyzés:

iri írta...

Erre jartam, beneztem,tettszett amit lattam ,meg eljovok.Udv.

Névtelen írta...

Minden rendben, Édeském??

Noémi-Ruth írta...

Neeeeeeemmm!!! Azt hiszem, ki kell sírnom magam...

Névtelen írta...

Gyere ki holnap!!!!