2009. január 24.

Január 3.-nak...

még mindig van utózengése és hát nem hagyhatom ki, hogy ne örökítsem meg :))). Ma Bogi lepett meg születésnapom kapcsán (akkor is felköszöntött ám, csak sms-ben), de ma meglátogatott és kaptam egy csodás naplót, ami tele van Simon András idézetekkel. Tiszta jó, mert nézegettem ám én a könyvesboltban, de úgy döntöttem, hogy erős leszek, és nem engedek a csábításnak, úgy sincs még tele a mostani jegyzetfüzetem. Szóval nagyon tudnak az én barátaim, na.
Morfondírozok ám a naplóban megfogalmazott gondolatokon, íme néhány belőlük:

"A szeretet nem csupán érzelem, hanem tudatos elköteleződés is. Megtartó hűség, amely bonthatatlan egységbe forraszt. Aki nem tér ki Előle, gyógyító jellé válik a széthulló világban."

"Nézz irgalmas szemmel, mert amit első látásra észlelsz, az csak külső réteg, álca vagy védőburok. Ahhoz, hogy meglásd a lényeget, nem ítélkezned, hanem szeretned kell."

"Ha tudásod a szívedből fakad, bölcs vagy; de ha csak könyvekből gyűjtötted: legfeljebb okos."

"Bármilyen picinyke és törékeny vagy is, senki sem akadályozhat meg abban, hogy szívől mosolyogj, s így - mint Isten kedves virágszála - a Szeretet jó illatát áraszd ebben a világban. Te magad légy az Isten mosolya!"

"Isten nem tolakodó. A benned lévő űrt csak úgy tölti be, ha kívánod és magadba hívod Őt. Vágyakozás nélkül nincs élő kapcsolat."
(Simon András)

u.i. bocsánat az olvasóimtól, hogy a januári (meg van, hogy a februári) hónap ennyiszer szól a bizonyos napról, de nekem igazán nagyon sokat jelentenek ezek a szeretet-kifejeződések...

Nincsenek megjegyzések: