2009. június 24.

Miért is ne?

Itt vacillálok, hogy írjam-e a kis apróságaimat, de leírom, mert az apróságok fényesítették meg mostanában a napjaimat. Apróságnak könyveltem el, hogy tegnap bekerült a nevem azon emberek nevei közé, akik a pályázóknak segítenek a kérdéseikben. Ma sem hittem el, meg is néztem, hogy ott van-e még. De ott van :)). Apróságnak könyveltem el, hogy ma információs napon voltam, közben hihetetlen jó volt látni az érdeklődő embereket, és végre bennem is letisztult egy csomó kérdés. Azt hittem, hogy apróság, hogy sikerült a mai vizsgám, közben a kis csapatom igencsak büszkén hirdette mindenkinek, hogy a 90%-mal vezetem a listát és ha minden igaz, túró rudi lesz a nyereményem, ha holnap sem változik a státusz :))).
És jó dolog, hogy Valakinek gondja van rám, na, ez egyáltalán nem apróság, hanem igazi kiváltság. Mekkora ajándék, hogy Istenre akkor is számíthatunk, ha minden mást elveszítünk...

Nincsenek megjegyzések: