2008. július 10.

Nem tudom...

hol is olvastam, de valaki azt írta, hogy "a lehetetlen kicsit több időbe kerül". Ezt nagyon megtapasztaltam azóta, amióta az NGySz-nél dolgozom. Az történt ugyanis, hogy több hónapja nem tudtunk Németországból beszerezni egy gyógyszert, amire pedig nagyon sok gyermeknek szüksége lenne. Az az igazság, hogy az elején beletörődtem, hogy nincs, de aztán a nemtudomhányadik telefonhívás és sajnálkozás után úgy döntöttem, hogy lesz ami lesz, de utánajárok, hogy tényleg nem lehet semmilyen úton-módon beszerezni. Na, persze, van úgyebár nekem egy nagyon segítőkész és hihetetlen gyermekszerető gyógyszerész bátyám, aki egyből segítségemre sietett és hát, csodák-csodája: van is neki egy német gyógyszerész ismerőse, aki mindennek utánajárt és lesz gyógyszerünk. Na, hát, itt sírok ám, mert most hívom fel a szülőket és olyan nagyon jó hallani az örömüket és a megkönnyebbülésüket...
"...a lehetetlen kicsit több időbe kerül..."

Nincsenek megjegyzések: