2009. március 23.

Ruth és Kornél

Kislányként nagyon sokat imádkoztam egy igaz barátnőért. Isten nem akárhogy lepett meg: Ruth-ot kaptam ajándékba. Mindig is úgy éreztem, hogy így kárpótolt az ikertestvéremért. Ruth-al sokszor átéltük azt az igeverset, hogy az "igaz barát ragaszkodóbb a testvérnél", és azt is sejtjük, milyen lehetett Dávid és Jonathán barátsága. Sokat imádkoztunk persze azért is, hogy Isten az igazi társunkat vezesse hozzánk és igazán jó volt szombaton Istent csodálni abban is, hogy Kornél megtalálta őt. Jó látni, hogy az életük, a közös szolgálatuk is Istennek és Istenről szól.
Juditot persze nem hagyhattuk ki: Bodrogon jó párszor megfényesítette az együtt töltött időt az elmúlt években, hihetetlen jó humora van... Néhányan el tudjátok képzelni, mit műveltünk :))))

4 megjegyzés:

gota írta...

melyik Bodrog?

Noémi-Ruth írta...

Kaposvár mellett :)). Tesód is ott tanít. Ruth ott szolgált eddig, és néha meglátogattam :)), így Szilárddal is találkoztam.

gota írta...

huha. akkor te ismersz. :D
nem tudtam, hogy te is jartal ott.

Noémi-Ruth írta...

Hát, veletek Sziszkával Tóalmáson találkoztam, vagyis tudtam, hogy kik vagytok. Sajna nagyon jó az arc és névmemóriám :D
Igen, jártam néhányszor Bodrogon, meg Ruth is járt nálam Pécsen, de épp a hétvégén beszéltük, hogy sajna nem eleget...