2009. március 5.

500.

Gondolkoztam, hogy vajon mi is legyen az 500. pósztom témája (március 3.-án volt 2 éves, és még megvan ám a windows live-s :)) ). Aztán elsősorban Arról és Annak írom, Akinek és Akiről szól, legalábbis nagyon szeretném, ha ez így lenne. Mostanában sokmindent tanítgat nekem, sajnos nehézfejű diák vagyok és folyton ismételgetnie kell ahhoz, hogy valóban rögzüljön, de igazán jó tapasztalni örökkévaló szeretetét, gondoskodását, figyelmességét. Örülök, ha észrevehetem a - talán aprónak tűnő, de nekem annál értékesebb - csodákat. Mert igenis benne vannak a mindennapjaimban.
Tanulgatom, hogy éppen akkor válik valódivá a hitem, amikor minden lehetetlen emberi szemszögből és tutti biztosra csakis Isten az, aki megoldást ad. Várom az Ő megoldásait...

"Légy bizalommal Istenhez, békülj meg vele, mert ennek jó eredménye lesz." (Jób 22, 21)
"Megtölti még szádat nevetéssel és ajkaidat ujjongással." (Jób 8,21)
"Uram, te szerzel nekünk békességet, hiszen mindent te tettél, ami velünk történt." (Ézs. 25,12)
"Vezetem majd a vakokat olyan úton, amelyet nem ismertek, ismeretlen ösvényeken viszem őket. A sötétséget világossággá változtatom előttük, a rögös utat simává. Ezeket a dolgokat véghezviszem, nem mulasztom el." (Ézs. 42,16)
"Ne a régi dolgokat emlegessétek, ne a múltakon tűnődjetek! Mert én újat cselekszem, most kezd kibontakozni, majd megtudjátok." (Ézs. 43:18-19)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

en mar 17-nel tartok. :)

Noémi-Ruth írta...

Hajrá, B.! :))