2009. május 24.

Néha a dolgok nem...

úgy alakulnak, ahogy szeretnénk, mert ugye ilyenkor már aludni kéne meg minden, de végre átpakoltam a szekrényem nyáriasra, aztán meg még sikerült egy kicsit beszélgetnem a gmail-en egy anyukával, akinek három csodálatos fiacskája van és hát, megcsodáltam rendesen őket anno a rendelőben :). Szóval az élet apró meglepetéseinek örömködöm, történetesen annak, hogy végre találtam egy olyan fodrászt, aki nem akarta önmegvalósítani magát és bebizonyítani, hogy mit tud művelni a hajammal meg főleg a hajamból, hanem elfogadta, hogy szeretem, hogy ilyennek teremtette Isten és nem szeretnék kihúzottat, egyenest, meg színeset, hanem természetesen göndört. Így végre olyan a fejem, amilyennek szerettem volna :))). Majd egyszer megmutatom, aki esetleg látni szeretné...
Néha a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy szeretnénk, sokkal jobban.

Nincsenek megjegyzések: