2009. május 14.

Na, ha eddig...

úgy éreztem, hogy nem tanulok eleget, akkor mostmár biztosan tudom, hogy itt aztán tágítják a fejemet rendesen. Van persze kötelező meg lehetőség tanulás is. Természetesen élni szeretnék mindkettővel, hisz totál tudatlan vagyok ezeken a területeken. Néhány jogszabályt azért már kezdek értegetni, ez azért NAGY fejlemény. Aztán meg lehet oktatónak jelentkezni és ha már lesz egy kis tapasztalatom, mindenképpen fogok, hisz bőven kell kreativitás ahhoz, hogy ezekről a területekről az ember interaktívan és TÉNYLEG hatékonyan taníthasson. Szóval kezdem látni a kihívás oldalát a dolognak és nagyon örülök ennek. Az meg külön köszönet Istennek, hogy egész héten akkora bátorításai vannak, hogy muszáj elhinnem, hogy most ez a helyem. És persze, amit nagyon sokszor idézek Háló Gyulától: "az ember jól csak akkor érezheti magát, ha azt végezheti, amire rendeltetett." Sokat morfondíroztam ám ezen, hisz akik ismernek, tudják, hogy szeretem az embereket, gyerekeket és állítólag kicsit konyítok is a velük való kommunikációhoz, szóval ezért is volt nehéz a váltás, de keresem a lehetőségeimet és azt hiszem, meg is fogom találni.
És ha már 2 éve kicsit szüneteltettem az "egész életen át tartó tanulást", (az egyetemen ezzel a szép megfogalmazással éltünk), most aztán nincs más út, aktívan kell folytatnom. És ez jóóóó :)))

Nincsenek megjegyzések: