2009. február 2.

Bátorság avagy tedd a következő lépést

Az ember lányának bőven próbára van téve a bátorsága, amikor először kell kipróbálnom valamit, új helyzetekbe kerülök vagy éppen szembe kell néznem ismételten azokkal a dolgokkal, amikben korábban kudarcot vallottam. Természetesen ez a legnehezebb, mert ugye először fel kell dolgoznom azt, hogy valami nem sikerült. Amikor csecsemőosztályon dolgoztam, előfordult, hogy épp először állt fel valamelyik baba. Persze ilyenkor totál belelkesedtem, hogy történetesen engem tisztelt meg ezzel a lépcsővel a fejlődésében (megtehette volna otthon is). Aztán ha már feláll egy csecsemő, várjuk a következő lépést, hogy kapaszkodva aztán meg önállóan elinduljon (és kipakolja a szekrényeket :)) ). Többre van hivatva, minthogy az ágyában feküdjön. Hallja a szeretetteljes hívást: "gyere, meg tudod csinálni" és megy a kitárt karokba. Isten is ezt mondja nekünk, amikor ismeretlen területre lépünk vagy éppen a kudarcainkból próbálunk talpraállni: "légy erős és bátor!" A bátorság az Istennel töltött időből fakad, amikor látom a felém kitárt karokat, és hallom, ahogy mondja: "gyere, meg tudod csinálni, én veled vagyok!"

Nincsenek megjegyzések: