2007. október 4.

Nos, azt hiszem,...

... hogy ki kell javítanom a délelőtti bejegyzésem. Mert helyesen inkább így hangzana egyik mondatom: kételkedem, kérdezek, hiszek és sokszor nem kapok választ. Épp ebből adódik szerintem, hogy aztán ismét kételkedem pl. abban, hogy jól értettem-e Istent, meg fogom-e érteni a szavát, összhangban leszek-e az Ő időzítésével, meg ilyenek. Nekem ez tényleg nem egyszerű, még akkor sem, ha tudom, hogy a Pásztornak nem kevésbé fontos, hogy merre tart az életem. Az mondjuk megnyugtat, hogy olyan Pásztor, aki azért az egy elveszett bárányért is kockáztatja az életét.
...
De az is lehet, hogy nem kellene ilyen későn írnom, mert fáradtan az ember kicsit másképpen éli meg a dolgait. Ilyenkor kételkedősebb vagyok és bizonytalan sokmindenben. Szóval, ne is figyeljetek rám...

Nincsenek megjegyzések: