2008. március 30.

Írány a Mecsek!

Na, ma Johannával felkerekedtünk és tettünk egy kört a Mecsekben. A Misinától indultunk, és a Tubesek felé vettük az irányt. Így történt az, hogy a Kis Tubesről is megcsodáltuk városunkat, aztán meg Lapis felé haladtunk, végül a Mandulásban kötöttünk ki egy nagy kanyar után, aztán a Mecsek kapunál ereszkedtünk le. Verőfényes nap volt, megcsodáltuk a tavaszi virágokat: a hóvirágot, erdei ibolyát, az illatos hunyort, az adonis vernalist, akarom mondani tavaszi héricset, a galambvirágot, boglárkaféléket, (a fenti képen éppen a medvehagymák közt bújkálok), stb., úgye amit egy biológus nem hagyhat ki :))), a mecseki jellegzetességeket és hallgattuk a madarakat. Mindenképpen folytatjuk!


Lapisnál kicsit megpihentünk :))

Mecsek kapu

2 megjegyzés:

Hannah írta...

Egy kis helyesbítés: a Misina tetőről indultunk. Tudod magas és a TV torony is rajta van :)
De jó volt az már biztos!

Noémi-Ruth írta...

Köszi, tudtam, hogy valami nem stimmel, de este annyira fáradt voltam, hogy nem jöttem rá, hogy mi :))) Kijavítottam, meg megnevesítettem Mecsek csodáit :))