2007. december 3.

Sokkal...

...jobban vagyok, igaz, hogy már holnapi nap van, vagy mai, ahogy vesszük, persze. Tegnaphoz képest tutti, hogy holnap van :)) Remélem, ez a sokkal jobban levésem nem annak az Algopyrinnek köszönhető, amit nagy kínomban végül bevettem (utálom a gyógyszereket, na). A forró tea jótékony hatásaiban sem hiszek, mert az a véleményem, hogy a gyulladt területet nem kell még jobban erősíteni, így ha lehet, fagyit eszem (ez most kimaradt, mert nem férne be a hütő fagyasztójába a maradék, egy litert meg mégse tudok megenni egy ültömben :))). A 100%-os narancslé viszont kimaradhatatlan, ezt persze csakis hidegen iszom és naaaaggggyon jólesik. Az meg végképp jólesett, hogy hétvége volt és nem ügyeltem, így olvasnivalóval ücsörögtem az ágyamban és Charlie volt a háttámaszom. Őt meg aki még nem ismeri, nyugodtan keresse meg itt valahol, mert megtalálja... Na, szerettem volna valami értelmes mondatot is ideírni, de most valahogy nem illik ide, meg különben is, a beteget istápolni kell, meg néha elnézni a hülyeségeit...

4 megjegyzés:

Hannah írta...

ma este tudnálak istápolni ha gondolod... Na meg fagyizhatunk is mert akkor ketten mér csak megyünk valmire azzal a fagyi van ugye bár.

Noémi-Ruth írta...

Sajna dolgozom, pedig nagyon jól hangzik. De behajtom rajtad :DDD

Hannah írta...

hát hajts is be! a jégkrémek még nálam vannak

márta írta...

Noémi, nem ide tartozik, de hogy csináltad, hogy a címkék is megjelenjenek oldalelemként?