2007. december 8.

A héten...

...nagyon sajnáltam, hogy nem hallgattam meg a múlt vasárnapi Vasárnap Estét. Akik résztvesznek vagy neten keresztül hallgatják, azok tudják, hogy miről is beszélek. Jona tesóm persze ott volt és amióta beszélt az estéről, azóta lesem, hogy mikor lesz már elérhető valami zenei anyag vagy a tanítás. Michael Payne énekelt a feleségével, Marikával (mindig kiráz a hideg, amikor együtt énekelnek, mert olyan jóóóóóó) és Tóth Olivér tanított, akinek a stílusa, hát, hogy is mondjam, tutti nem lehet közben elaludni. Na, hát, a tesóm tolmácsolásában hallottam, hogy többek között beszélt Jákób életéről, azóta is gondolkodom azon, amit mondott. Kb. így hangzott: "el tudjátok azt képzelni, hogy Jákób egész életében mást sem tett, mint azokat a dolgokat próbálta megszerezni, amiket Isten már születése előtt megígért?" Megdöbbentett ez a mondat. Mi lett volna, ha Jákób vár, hogy Isten adja neki azokat az áldásokat? Mi lett volna, ha nem vonja magára testvére haragját az elsőszülöttségi jogért, hanem egyszerűen megvárja, hogy Isten adja neki? Na, hát ezeken morfondírozok mostanában...

Aztán ma meg tanítottam egy nagyon okos és logikusan gondolkodó kissrácot. Tisztára élveztem ahogy gondolkodik és hogy érti az egyértelmű magyarázataimat és nem kell mindenféle praktikákat bevetnem. Na, szóval arra jöttem rá, hogy a férfiak sokkal de sokkal jobban veszik az akadályokat természettudomány ügyben, lehet, hogy nekem is jobb lett volna, ha bölcsésznek tanulok, ámbár totál hálás vagyok, hogy valamennyire konyítok a biológiához és a kémiához, mégha sokszor túl szubjektív is vagyok...

Nincsenek megjegyzések: