2008. április 27.

Hazafelé...

tartok apa szülinapjára, de megpihentem kicsit Pesten. Megnéztem a lakást, amiről már láttatlanban is azt mondtam, hogy nagyon tetszik, meg minden. Nos, elmondhatom, hogy nem csupán szép, hanem gyönyörű :))) Sose gondoltam volna, hogy Isten a pécsi kis kuckómért így fog kárpótolni. Galériás szobám lesz, igaz, hogy kicsike, de épp az tetszik benne, hogy olyan kuckós. A lakótársam pedig egy olyan lány lesz, akivel évek óta ismerjük egymást.
Nagy vágyam volt, hogy ne kelljen órákat utaznom és Isten meghallgatta. Trolival 10 percre van a munkahelyem.
Nagyon szeretem, ha várnak az állomáson és olyan jólesett, hogy L. várt. Voltunk a Városligetben meg az Állatkertben, sose gondoltam volna, hogy még egy ilyen ajándékot is kapok, hogy L-el végigjárjuk. Na, a halakhoz ő sokkal jobban ért, csak lapultam, hogy biológus létemre már alig ismerem őket, pedig anno kétszer is írkáltam ebből zh-t. Érdekes, hogy vannak olyan helyzetek, amikor úgy kapunk valakit, hogy nem is számítunk rá, aztán egyszercsak ott van és csak nézünk ki a fejünkből...
Ma meg egy csodás Shirchadasj koncerten voltam és hihetetlen volt. Na, meg reggel a leendő gyülimben :)))
Holnap vonatozom haza, hogy végre személyesen köszönthessem drága édesapámat kedden. Ma este biztosított, hogy nagyon fog várni Csengerben. Én is, csak végre odaérjek... :))
És most néhány napig csendben leszek...

Nincsenek megjegyzések: