2008. április 3.

Sokan...

azt gondolják rólam, hogy mennyire erős vagyok meg minden, így itt az ideje, hogy bevalljam, hogy igenis nagyon gyenge és fáradt és nyűgös is szoktam lenni, mint éppen most. Jó persze mondhatnánk azt talán, hogy nem is csoda, hisz ma már nappalos voltam, tehát csak halmozódik a nem alvás. Szóval hazafelé jövet mondtam is Istennek, hogy én ezt már nem bírom tovább...
Aztán itthon Darin finom pizzával várt, meg meghallgatott és annyira jó volt! És kb. 1 órája végre megjavították az áramforrást, így tudunk mosni, meg normálisan használni az elektromos gépeket, így a számítógépet is, pedig már kezdtem hozzászokni, hogy nincs és Jona tegnap felajánlotta, hogy ő majd bloggol nekem, én pedig diktáljak telefonba :))) Ki más is mondana ilyet, mint az egyetlen bátyám... :)))

Nincsenek megjegyzések: