2008. április 16.

Tamás jóvoltából...

ma újratelepült a gépem. Tök vicces, mert kb. tavaly találkoztunk utoljára és a napokban azon gondolkodtam, hogy mielőtt elmegyek, megkérem, telepítse újra a gépem, erre "véletlenül" tegnap összefutottunk a Rókus utcában és éppen ma nincs a főiskolán, így el is jött és újjávarázsolta. Nos, ennek következtében kb. olyan, mintha nem a saját gépemet használnám.
Így tűntettem el az üzenőfalat is, bocsi Leila és Anonymous, de nagyon köszönöm, amit írtatok, igazán jólesett. Anonymousnak azért mégegyszer üzenem, hogy örülnék, ha nem maradna névtelen, Leilának meg, hogy könnyebbé teszi az elmenetelemet, hogy szeretettel vártok :)))
Ma meg elmentem Eszterhez, a fodrászomhoz, vittem neki virágot, és megköszöntem, hogy mindig az én elképzelésemet kreálta a hajamból és nem a sajátját (úgye ez nagyon is fontos szempont). Ő meg közölte, hogy inkább nem fogadja el a virágot, csak maradjak Pécsen. Na, nem igazán könnyítik meg az elmenetelemet, már görcsben van a gyomrom és sírhatnékom van, hogy elmegyek, pedig én naív azt hittem, hogy a döntésem után olyan könnyű lesz. Hát, nem...

Nincsenek megjegyzések: