2008. április 20.

Isten vezetésével

Amikor nagy döntések előtt állok, különösen fontos, hogy értsem Istent. Ő pedig annyira odafigyel arra, hogy megértsem, hogy sokszor előbb adta az igei vezetését, minthogy döntést hoztam volna. Aztán tettem meg a következő lépést.
A mostani nagy lépésemben annyira hirtelen jött a lehetőség, hogy nem tudtam hetekig keresni az Ő akaratát ebben a kérdésben, egyszerűen csak arra tudtam támaszkodni, hogyha nem ez az Ő útja, akkor olyan akadályokat ad, amelyek kijózanítanak. Nos, nemhogy akadályokat nem adott, hanem még el is gördített mindenfélét és simává tette / teszi az útat. Azért a héten elgondolkodtam az eddigi tapasztalataimon és azon, hogy vajon tényleg szerinte való a lépésem. Nos, lenyűgöz, hogy mennyire ért hozzánk. A mai istentiszteleten világossá vált az, hogy nem kell félnem, hogy elrontom. Az ApCselt. tanulmányozzuk és éppen a 20.része került sorra, amikor Pál egy döntést hozott és utána lett csak alátámasztva a Lélek megerősítésével. Egy egyszerű döntés volt.
Lehetséges, hogy Isten az ő akaratát az én kereteimen belül szeretné megvalósítani? Ennyire valóságos az életemben. Lehetséges, hogy a saját döntéseimen keresztül akar vezetni? "Készítek eléd jó cselekedeteket" - mondja Isten. Ő adja a lehetőségeket.

Nincsenek megjegyzések: