2008. január 27.

Könyvajánló


Még soha nem vettem a bátorságot, hogy könyvet ajánljak, de éppen ideje elkezdeni. Ime, amit most ajánlok.
Tudom, hogy megdöbbentő a címe. Amikor először elolvastam, azon gondolkodtam, hogy lehet-e ilyen. De vannak olyan élethelyzetek, amikor talán magunknak sem valljuk be, de csalódást élünk át. És éppen Isten felé. Lehet, hogy lesznek közületek olyanok, akik eretneknek mondanak, de vállalom. Éltem és élek át olyan élethelyzeteket, amikor igenis csalódott vagyok. De mint ahogy Jób is ezt tette, szeretem kimondani ezeket Istennek. Nem mindig megy azonnal. Előfordul, hogy hónapok telnek el, mire el merem Neki mondani. Általában nem szoktam meglepni. Már rég várta, hogy megtegyem, mert tudta, hogyha végre kisírom magam és engedem, hogy megvigasztaljon, minden új perspektívát kap. Ami Tőle jön.
Nos, ha kezetekbe veszítek, akkor Isten szívébe láthattok, mérhetetlen és felfoghatatlan szeretetet látva. Egy olyan Istent, aki vágyakozik teremtményei viszontszeretetére, szabadon és ajándékként...

Nincsenek megjegyzések: