2008. január 27.

Elébe menni Istennek

Nagyon szeretek énekelni. Egyik barátnőm szerint pacsirta vagyok :)) Sokszor utánajártam, hogyan is született egy-egy ének. Általában mindegyik egy-egy emberi sorsot rejt vagy éppen egy olyan szituációt, amivel Istenhez szaladt... és megszületett benne egy dal. Egy dal, amely megszólaltatott örömet, kiöntött fájdalmat és megbékélt Isten ölében.
Isten minden alkalommal szeretettel vár. Van, amikor ünneplőbe öltözik a szívünk és úgy tudunk énekelni, és van, hogy egy sóhaj. Van, hogy Isten elébe szaladunk, és van, hogy Neki kell utánunk jönnie, mert nagyon elkóborolnánk.
Ma nagyon sokat jelentett a dicsőités. Éreztem, hogy Isten ott van...
"Semmim sem volt nekem,
amíg nem jöttél Istenem.
Most megvan végre mindenem,
mert gazdaggá tett a kegyelem.

Mert kegyelmedből nekem adtad magad
Most szemtől-szembe láthatlak
Mert kegyelmedből lettem gyermeked
A kegyelmed köszönöm neked."

Nincsenek megjegyzések: