2008. január 14.

Aki mindent felépít

Vasárnap Ruth barátnőmet látogattam meg Bodrogon. Ő a Menedék Alapítvány "A bölcsesség kezdete" nevű iskolájában tanít. Két éve majdnem én is, úgyanis a biosz államvizsgám után meghívást kaptam ebbe az iskolába, de sajna a kémia miatt nem tudtam elvállalni. Nos, amióta működik ez az iskola és amióta Bodrogon elkezdte néhány család a munkáját, ti. állami gondozott gyerekeket is nevelnek, látom, hogy Isten micsoda munkát végez általuk. Tudom, hogy hihetetlen, de az iskola olyan hírnek örvend, hogy Kaposvárról is járnak ide diákok.
Néhány éve kezdett szűk lenni az óvoda és az iskola befogadóképessége, így hitből elkezdtek építkezni. Sokszor hallottam a hírt, hogy Isten hogyan gondoskodott róluk: hogyan küldött lelkes munkásokat, akik szabadságukat erre használták fel, hogyan helyezte ismeretlen emberek szívére azt, hogy támogassák ezt a nemes feladatot. Nemrég volt a BOK (Bodrogi Oktatási Központ) átadása, ahol hálásan tekintettek vissza Isten gondoskodására.
Én is megcsodáltam. A gyülekezeti teremben ez az igevers olvasható: "Mert minden háznak van építője, aki pedig mindent felépített, az Isten az." (Zsid.3,4)
...aki mindent felépített, aki mindent felépít. Egy iskolát, egy életet, talán Téged, engem...

Nincsenek megjegyzések: