2007. november 9.

Tegnap...

...szabadnapot vettem ki a blogírásban is :)) Csak úgy élveztem a napomat, meg minden. A fénypont az volt, hogy meglátogattam Leila barátnőméket, így Lídia-babáztam. Már 13 hónapos és roppant ügyes. Éppen aludt amikor megérkeztem, aztán meg teljesen meglepett, hogy amikor felébredt kedvesen mosolygott, mintha mindig is körülötte lennék. Ha tudná, hogy mennyire szeretném, ha így lenne... Aztán megcsodáltam az akrobata mutatványait, eszméletlen, hogy miket művel: fel az ágyra, le az ágyról, néhányszor a szívbaj kerülgetett, de hozzá lehet ehhez is szokni: anyukája teljesen nyugodtan szemlélte az eseményeket :)) Ha meg futni kezd, mintha kilőtték volna! Tud ám ügyesen enni is, a finom mozgásai nagyon összehangoltak, szóval elég nagy léptékkel halad a fejlődésben. A mosolya meg egyszerűen lenyűgöző. Főleg, ha aztán hangos nevetésbe torkollik. Na, hát teljesen megbabonázott.
Ha majd sikerül felraknom a képeket a gépemre, akkor azok is beszélnek majd...

Nincsenek megjegyzések: