2008. november 12.

Törődés

Szeretem előre látni a dolgaimat. Tervezek, aztán mások (vagy éppen magam) keresztbehúzzák.
Szeretem, ha nem kell várnom, hanem azonnal megtörténnek dolgok.
Szeretem, ha nincsenek váratlan kiadásaim.
Szeretem, ha a munkám biztos.
Szeretem, ha a kapcsolataim jól működnek.
...
Ezzel szemben:
- rendszeresen meg kell oldanom váratlan helyzeteket
- igazodnom kell a főnököm váratlan helyzeteihez
- elég sokszor várnom kell és persze számomra értelmetlennek tűnik
- kétségbeesem, hogy a kevéske fizetésem mindenre elég lesz-e
- bármikor visszajöhet dolgozni, akinek a helyét elvállaltam
- vannak megoldhatatlan kapcsolataim

"Hagyd Istenre minden aggodalmadat és gondodat, mert ő mindig gondol rád, és törődik mindennel, ami téged érint." (1Pét. 5,7)

Nincsenek megjegyzések: