2008. május 6.

Nos, mivelhogy...

április 25.-én hihetetlen nagy meglepetést szerveztek nekem a munkatársaim, úgy gondoltam, hogy ma lesz a visszavágó :)), így tegnap Hanna eljött és hihetetlenül finom sajtos rúdacskákat gyártott, én meg túrótortát készítettem. Először arra gondoltam, hogy elég lesz egy, aztán meg arra, hogy inkább maradjon, így kettő lett belőle. Még jó, mert egy szelet maradt az éjszakásnak, a többi mind elfogyott.
Aztán mindenkinek készítettem egy kis személyre szóló valamit és nem gondoltam volna, de ennek aztán kifejezetten örültek. Élveztem, amikor bontották a borítékot és olvasták, hogy mit írtam nekik. Tiszta jó volt!! :))
Na, hát ma ez volt a nap fénypontja. És most megyek pakolni, mert én nem értem, hogyhogy nincs még minden dobozban, de még mindig nincs...

Nincsenek megjegyzések: