2008. május 23.

Egy vizsgálat...

előkészítése miatt még beugrottam a rendelőbe, így gondoltam, megosztom veletek, hogy Isten csodálatos. Tudom, akik személyesen ismertek, ezt elég sokszor hallottátok már tőlem, de most itt is megerősítem. Szóval, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (ahol most dolgozom) egészségügyi tevékenységei közt szerepel többek között az is, hogy határon belül és túl, nehéz helyzetben lévő gyermekeknek biztosítja a gyógyszert vagy éppen a műtéti ellátását. Van egy nagyon drága kisfiú, akit még soha nem láttam, de így láttatlanban is nagyon szeretem. Jelenleg egy olyan gyógyszert kap folyamatosan, amit csak Németországból tudnak beszerezni, engedély kell hozzá, stb., és mint kiderült, már nagyon fogytán vagy a gyógyszere. Izgultam ám, hogy mit fognak mondani a gyógyszertárban, hogy mikorra tudják beszerezni a gyógyszert (mert úgye nem rövid idő, míg minden elintéződik) és kiderült, hogy éppen egy dobozzal van még a gyógyszertárban. Nem győztem hálálkodni Istennek, hogy folyamatosan lesz gyógyszere ennek a kedves kisfiúnak. Mint kiderült: otthon megkönnyezték, hogy nem lesz gyógyszermentes nap...
Örülök, hogy Isten ilyen csodákat is tesz...

2 megjegyzés:

Hannah írta...

Méghogy nincs mit írnod a munkádról,phü!
De igen szeretjük hallani tőled, hogy Isten csodálatos :)

Noémi-Ruth írta...

Örülök :))), én meg szeretem mondani... :)))