2008. május 24.

Kár, hogy...

nem jöttetek a Városligetbe, mert ti is kaptatok volna az általam gyárott szélforgóból :))). Úgye mint már említettem, az NGySz gyermekhétvégét is szervez, így ma az információs sátornál vártam az érdeklődő szülőket, gyerkőcöket, és aki kért szélforgót is kapott, vagy éppen segítettem az elkészítésében. Tiszta jó volt, mert mellettem voltak az arcfestők, így általában a gyerekek már úgy jöttek, hogy mindenféle mintázatokkal díszelegtek (egyből volt téma köztünk, mert úgye nem mindig tudja ám ilyen egyszerű ember, mint én, felismerni a gyerekek vágyait). Rádöbbentem, hogy eszméletlen munkát végeztek az irodában a munkatársaim, hogy egy nagy tömeg (bele se merek gondolni, hogy ma hányan voltak) szükségeit betöltsék. Szóval mondtam is nekik, hogy csodálatosak.
Jaaaa, mielőtt el nem felejtem: végre van bútor a szobámban, igaz, még összeszereletlen állapotban, de az persze külön üdítő élmény lesz, amikor Jonával nekiveselkedünk :)). És megint csak azt írhatom, hogy Isten csodálatos, mert a szekrényből, ami befér a galéria alá, az utolsó darabot vettem meg, és ugyanígy jártam a könyvespolcokkal. Ja, és plusz meglepetésként 10%-os engedmény is volt mindenre. Szóval csak nézek ki a fejemből és álmélkodom azon, hogy Isten hogyan gondoskodik.
"Most csak nézlek és csodállak, és tiszta szívből áldlak,
minden tisztelet csak hozzád száll, imádlak hű Atyám."
Nem tehetek mást...

Nincsenek megjegyzések: