2008. december 16.

Akik régóta...

olvasnak, tudják, hogy szeretek meglepetéseket szerezni és ugyebár ez alól a szüleim sem kivételek. Szeretek pl. rajtaütésszerűen hazamenni és "csak úgy" betoppanni. Miután évekig, minden Karácsonyban ügyeletben voltam, a családom lassan hozzászokott a nélkülem való ünnepléshez. Igaz, sokféleképpen próbálták széppé tenni az ügyeletet. Ma is kész vagyok, amikor eszembe jut, hogy telefonon énekeltek nekem az unokatesók és az annyira szép volt.
Na, hát meglepetés volt a tavalyi Karácsony is... ma is előttem van apa arca :)))).
Nemrég persze mondta, hogy várnak haza, én meg rosszcsontkodtam, mert mondtam neki, hogy ügyelni fogok. Persze nem hitte el, aztán megerősítettem, hogy csak telefonos ügyeletben leszek, szóval már most várhatnak. És persze az előbb is biztosított, hogy nagyon várnak.
Valahol idéztem Pilinszkyt a várakozásról. Annyira igaz. "Az, aki hazakészül, már készülődésében otthon van. Az, aki szeretni tudja azt, ami az övé - szabad, és mentes a birtoklás minden görcsétől, kielégíthetetlen éhétől, szomjától..."
Apáék már most ünneplőbe öltöztették a szívüket. Várnak haza. Sietek haza...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

It seems I come to the right place, because I found something I like, and sometimes things are really looking for opportunities to take!
Personalized signatures:贵阳川麻将,泰兴麻将,泰州卡子麻将,宜宾麻将,常德转转麻将,常州麻将,东北麻将