2008. július 2.

"Véletlenek"

Tudvalevő, hogy augusztusig még próbaidős vagyok az új munkahelyemen, így kicsit gondban voltam, mert éppen akkor szerettem volna szabira menni, amikor a doki is, akivel együtt dolgozom. Az első héten szerettem volna elmenni egy zempléni biciklitúrára, a második hétre még nem volt teljesen konkrét tervem. A doki nagyon kedvesen felajánlotta, hogy közben jár az ügy érdekében az irodavezetőnél, majd nagy örömmel újságolta, hogy minden o.k., elmehetek akkor szabira, amikor szeretnék. Na, hát madarat lehetett volna fogatni velem, ámbár nem szaladtam ki galambot kergetni a körúton. Kb. fél óra múlva az én drága Timi barátnőm írt sms-t, hogy nem tudnék-e néhány napot nyáron besegíteni a VISZ Örömhírklubokba. Nem fogjátok kitalálni milyen hétre gondolt, vagy mégis? Ja, arra a bizonyos második hétre, amit nagyon szerettem volna szolgálattal tölteni. Hihetetlen, nem? Még mindig alig tudom felfogni, hogy Isten így össze tud hozni embereket, helyzeteket, szolgálatokat és még sorolhatnám, de most inkább még tovább örömködöm.
Jaaaaaa, Pécsiek: ez azt jelenti, hogy július 28-tól Pécsen leszek néhány napot :))))))

Nincsenek megjegyzések: