2008. július 20.

Kettőt találhattok...

hogy hol vagyok. Jaaaa, talált, süllyedt... :)))) Jonánál és persze a több, mint 10 kilós dinnyéjét kóstoltam meg. Hiába no, mindig tudja az én tesóm, hogy mivel kell elcsábítania. Így szemtanúja voltam az előkészületeknek, úgyanis éppen tejszínes fokhagymás csirkét készített, olyan precízséggel, hogy meg sem mertem szólalni. Csak figyeltem 1000-el, mert úgye azt szokták mondani, hogy két dudás nem fér meg egy csárdában, így gondolom, két szakács sem egy konyhában. Így mindenki maradt a deákné vásznánál: ő készítette a csirkét, én meg majszoltam a dinnyét :))). Jó kis munkamegosztás, nem?
Na, de mint ahogy már beharangoztam, holnap indulok egy nagyot biciklizni.
Ne felejtsétek el, hogy "minden összedolgozik azoknak javára, akik Istent szeretik" (Róm. 8,28). Ma erről biztosított Isten, én meg úgy döntöttem, hogy hiszek Neki...

Nincsenek megjegyzések: