2008. június 10.

Ma az...

egyik kisfiúnk végigbömbölt a tömegközlekedési eszközökön, azt hangoztatva, hogy majd szurit fog kapni nálunk. Aztán megérkeztek, és csak hüppögött és mondogatta nekem is, hogy: "nem adsz szurit?" Biztosítottam, hogy nem és a doktor bácsi sem fog. Gondolom, már azon meglepődött, hogy mégcsak fehérben sem dolgozunk, sem én, sem a doktor bácsi. Hiába, mi ilyen kivételes rendelői emberkék vagyunk. Észrevettem, hogy a Heim Pál kórházban is elég furcsán néznek rám, hogy csak simán bemegyek, közben nem is vagyok fehérben, sőt még a laborokat is civilben végzem. Köszönhető mindez a doktornak, aki kiharcolta, hogy kivételek legyünk a szabályok alól.
Na, szóval ott tartottam, hogy a kedves fiúcskával próbáltam összehaverkodni. Sikerült is, miután tényleg maximálisan meggyőződött, hogy márpedig itt nem lesz szuri, sőt, még játszani is lehet, egyszercsak rázendített egy csigabigás dalra és onnantól kezdve minden rendben volt.
Tegnap meg Pécsről volt egy család és amikor búcsúztak, közölték, hogy ide örömmel jönnek vissza...
Én is Pécsre :)))

Nincsenek megjegyzések: