2008. szeptember 5.

Valakinek szüksége van rá!

"Hadd tanítsam a bűnösöket a te útaidra!" (Zsolt. 51,15)

Roger Simms hazafelé tartott autóstoppal, amikor Mr. Hanover felvette. Ahogy Chicago felé közeledtek, Roger úgy érezte, hogy Isten arra készteti, hogy tegyen bizonyságot hitéről. Amikor legyőzte félelmét, és megkérdezte a férfit, hogy nem akarná-e elfogadni Krisztust, Mr. Hanover megállt, a kormánykerékre hajtotta fejét, sírni kezdett és befogadta Krisztust. "Ez a legnagyszerűbb dolog, ami valaha történt velem" - mondta. Nem sokkal később kitette Rogert a házánál és továbbindult Chicagóba, amely még körülbelül egy órányi út volt. Évekkel később, amikor Roger egy üzleti útra Chicagóba készült, kezébe akadt egy arannyal keretezett névjegykártya, amit annak idején Mr. Hanovertől kapott. Amikor megérkezett Chicagóba, elhatározta, hogy megkeresi a Hanover Vállalatot és meg is találta egy belvárosi felhőkarcolóban. Amikor megkérdezte a recepcióstól, hogy találkozhatna-e Mr. Hanoverrel, a hölgy azt mondta neki: "Nem, de a felesége itt van." "Ön ismerte a férjemet?" - kérdezte egy ötvenes éveiben járó hölgy. Roger elmagyarázta, hogy Mr. Hanover annak idején felvette őt, amikor stoppolt és hogy elvezette a férfit Krisztushoz. "Mikor történt ez?" - kérdezte az asszony. "Öt évvel ezelőtt, május 7.-én, aznap szereltem le a seregtől." Az asszony zokogni kezdett. Néhány perccel később összeszedte magát, és ezt mondta: "Évekig imádkoztam a férjem megtéréséért, mert hittem, hogy Isten megmenti őt. De rögtön azután, hogy magát kitette a kocsiból, május 7.-én meghalt egy frontális ütközésben. Azt hittem, hogy Isten nem válaszolt az imámra, ezért öt évvel ezelőtt felhagytam azzal, hogy Neki éljek." Aznap az asszony újra elkötelezte az életét Krisztusnak. Beszélj a hitedről, valakinek szüksége van rá!
(Bob Gass - Mai ige)

Nincsenek megjegyzések: