2010. február 7.

Szépen elterveztem...

milyen is lesz a mai gyerekbibliaóra, amit a gyerekek szépen keresztbe is húztak. Ott ültem és azon gondolkodtam, mi értelme lesz vajon az együtt töltött időnek. Tudom persze, hogy nagyon kitartónak kell lennem a fegyelmezésükben, de ma túlszárnyalták a képzeletemet. Aztán valahogy csak partnerek lettek és megmaradt valahol a szabadságuk is a különböző témákra. Így volt időnk arra is, hogy megbeszéljük: vajon tényleg léteztek-e dinoszauruszok. Jóel kezébe vette a Bibliámat és a maga 9/10 évével elkezdte olvasni Jób könyvéből az erre az állatokra vonatkozó részt (félreértés ne essék, nem én kerestem meg a fejezetet, hanem ő és emlékezetből). Jó volt látni nagyon. És azt is, amikor szinte versenyszerűen írták le azon gondolataikat, melyben megfogalmazták, miért hisznek Jézusban. Valahol biztos vagyok benne, hogy a fecsegéseik közt is dolgozik bennük az Ige...

Nincsenek megjegyzések: