2014. január 3.

Ma van a szülinapom, pom, pom...

Sokminden történt ezen a napon a történelemben. Egy kis család története megbújik a sok történelmi eseményekben. Néhányszor hallgattam apa történetét, amikor és ahogy elmesélte, hogyan is születtünk Ruth-al, mennyire egyformák voltunk, és mennyire pici is voltam :). Mindig elérzékenyült...
Egyrészt hálás volt értem, hogy életben maradtam és a kislányuk lehettem, másrészt mindig eszébe jutott drága ikertesóm is. Vele már együtt vannak...
Most, hogy a világon nagyon sokan drukkolnak azért, hogy Schumacher felépüljön és én természetesen azért is, hogy jövőre is egy napon ünnepeljük a szülinapunkat, hálás vagyok a szüleimért.
És hálás vagyok a jó Istennek az életemért. És köszönöm azokat, akik szeretnek és örülnek nekem...

4 megjegyzés:

Noryta írta...

Isten éltessen! :)

márta írta...

Boldog születésnapot!

Noémi-Ruth írta...

Nagyon szépen köszönöm! :)
Az volt :)

gota írta...

Várjuk az írásaidat!