2011. január 24.

that all is well

Se perc alatt telnek a napok, és jééé, már megint régen írtam ide. Jóóóól megfontolom mostanság, hogy mi is kerüljön ide. Na, jó, nem, csak nem akarok szomorú gondolatokat ideírni.
Dióhéjban amire igazán jó emlékezni az elmúlt napokból:
- Chopin est Jonával. Sose gondoltam, hogy Jona tesóm ekkora rajongója, de hát, az ember lánya mindig tanul - még a testvéréről is
- lelkigondozás képzés - ahol most is sokat tanultam Istenről és emberekről. Csak remélni tudom, hogy adott helyzetekben jól teszem, mindenesetre tanulom az embereket Istenre bízni - már ez is nagy lépés
- egy csodás szombat délután, amikor a gyülekezetről tanulhattunk. Azóta is ízlelgetem az ott hangzottakat
A munkás hétköznapok ugyanakkor nagyon aggasztanak. Keresem a kompenzálási lehetőségeket, de mostanában nem látom és nincs erőm keresgélni sem.
Három gondolat forog bennem:
" fölépítelek és fölépülsz..." - mondja Isten
"Kétlem, hogy az Úr rendszeresen az én bajaimhoz igazítaná teendőit" - sajnos nem írtam fel, hogy ki mondta :(
"... that all is well. All is going according to plan. Trust that there is a bigger picture. Trust that life is unfolding as it should."
Kapaszkodom.

Nincsenek megjegyzések: